Aku berbisik dari ruang hati, aku berlagu dari kotak jiwa, aku meriwayat dari lembar sejarah, aku berpesan dari corong insan, aku berkasih dari naluri, aku merintih dari hujung doa, aku bukan sesiapa, cuma seorang insan yg mohon dicinta pada landas bahagia dan setia...aku sekadar Wanita , sebahagian tulang rusuk Adam, Yg dekat di jiwa untuk dicinta dan dekat dihati untuk dikasihi ....

Sebalik kisah Bukit Kepong...Siapa Pejuang Siapa Pitualang...


Hangat sungguh isu ini...siapa petualang..siapa pejuang.  pada mereka yg buta sejarah, eloklah berdiam dr anda merobek hati mereka yg  banyak berjasa kepada negara...lebih baik anda dengar video penjelasan drpd mereka yang benar layak utk menjelaskan...AMARAN...JANGAN POLITIKKAN SEJARAH NEGARA< SEJARAH BANGSA ...ANDA PASTI BINASA....

Tiada ulasan: