Aku berbisik dari ruang hati, aku berlagu dari kotak jiwa, aku meriwayat dari lembar sejarah, aku berpesan dari corong insan, aku berkasih dari naluri, aku merintih dari hujung doa, aku bukan sesiapa, cuma seorang insan yg mohon dicinta pada landas bahagia dan setia...aku sekadar Wanita , sebahagian tulang rusuk Adam, Yg dekat di jiwa untuk dicinta dan dekat dihati untuk dikasihi ....

SIAPA GOLONGAN SYIAH INI????

Syiah sememangnya sudah terkenal dengan sikap bermuka-muka dan memutar-belit cerita sejak dahulu lagi. Sememangnya kita patut menentang mereka. Ajaran mereka, sudah terbukti terlalu ekstrim dan melampaui batas. Mereka menghina Rasulullah SAW, Isteri baginda RA dan para sahabat secara terang-terangan. 

Anda saksikan video ini, anda nilai sendiri. Ia satu realiti yang selama ini terselindung dari pengetahuan kita. Mereka saudara kita. Kita harus bangun menentang golongan pengkhianat Islam ini. 

Dengarkanlah rintihan lelaki ini...membongkar kekejaman golongan Syiah ini...Subhanallah...
Terlalu banyak penyelewangan Syiah ini.  Mengaku islam namun banyak benar yg bertentangan dengan ajaran agama kita .  Pernah suatu ketika saya mengerjakan umrah pada tahun 2010,, saya terlihat beberapa kumpulan syiah yg sedang meratap dan berzikir yg pada hemat saya, sedang merintih keampunan Allah.  Berhambiran di perkuburan Ba'qi, mereka berkumpulan dan mula membaca doa(petikan) diikuti dgn tangisan oleh pengikut2 lain, rupa2nya mereka sedang memaki hamun Sahabat2 Rasulullah, Saidina Abu Bakar,Uthman dan Umar.  Astagfirullah a'lazim...sampai begitu sekali mereka membenci khalifah ar-rasyidin tersebut .  Betapa sesatnya mereka, itu belum lagi amalan2 yg lain. Kahwin contrak (mutaah), menzalimi wanita, menghalalkan darah muslim yg lain (bukan Syiah) dan macam2 lagi....


Tiada ulasan: