Aku berbisik dari ruang hati, aku berlagu dari kotak jiwa, aku meriwayat dari lembar sejarah, aku berpesan dari corong insan, aku berkasih dari naluri, aku merintih dari hujung doa, aku bukan sesiapa, cuma seorang insan yg mohon dicinta pada landas bahagia dan setia...aku sekadar Wanita , sebahagian tulang rusuk Adam, Yg dekat di jiwa untuk dicinta dan dekat dihati untuk dikasihi ....

Laungan Azan di dalam Gereja...

Lazimnya laungan azan akan kedengaran di corong2 pembesar suara dari masjid2, namun kali ini ia dilaungkan dgn begitu indah sekali di dalam sebuah gereja.  Siapa pemuda ini???

"This guy is Abdelwahab Ben Youcef, an Algerian, studied in London and US. An actor in famous TV series like Law and Order, NCIS and HomeLand Security etc and also a model in many commercials in US and leading US magazines. The Azan was for Interfaith Service for Peace which was attended by Muslims"


 
Untuk lihat versi penuh  'majlis keamanan' ini sila lihat sini

Tiada ulasan: